Jsem nasranej

Musím říci, že málokterá hra mě dokázala tak vytočit hned v první půlhodině. Ke koupi hry mě přiměla současná slevová akce a taky to, že už snad vychytali většinu bugů, které hra měla. Takže bez mučení přiznávám, že jsem začátečník a teď hodnotím pod vlivem prvního dojmu. Nicméně málokterá hra mě takhle vytočila hned ze začátku.

Hned na začátku s matkou si na základě rozhovoru vyberu začáteční staty. Bohužel absolutně nevím a ani vědět nemohu, k čemu jednotlivé staty budou a co je či není důležité, takže je to v podstatě o náhodě. Ze začátku by mělo být nějaká defaultní rozdělení a změnu bych měl dělat až tehdy, kdy do hry nějak proniknu, ale prosím. Pak přijde na řadu úkol: Dostaň prachy z ožraly a kup uhlí. Dobrá, jenže ožrala u sebe nemá věci v hodnotě peněz potřebné na uhlí (ani když ho zmlátím a seberu mu ty věci, za které dluží) Docela zvláštní, že věci jsou levnější, než materiál na jejich výrobu! (obešel jsem všechny obchodníky) To nedává smysl!!! Tak řeším, co s tím. Zkouším smlouvat. Smlouvání by mělo probíhat tak, že obchodník navrhne směšně nízkou cenu a já přehnaně vysokou a sejdeme se na půli cesty. Nicméně jakmile zkusím navrhnout nějakou vyšší cenu, než jen o pár desetinek, což mě fakt nevytrhne, tak okamžitě obchodník končí. WTF?! Chápu, že jsou nějaké staty, které moji schopnost smlouvat ovlivňují a z počátku je nemám na vysoké úrovni, ale ty by měly ovlivňovat třeba to, kolik mohu maximálně navrhnout jako první možnost (tu přehnaně vysokou) nebo počáteční nabídku obchodníka, což pak ovlivní ten výsledný střed, případně zda výsledná cena bude spíše blíže k mé původní nabídce, ale když nabídnu cenu o 50 %, tak mě hned posílá někam?! Sic to není dobrý balanc, ale i to bych pochopil. Hra se tváří jako náročná, prosím.

Mohu zkusit prodat další věci, co mám, ale takhle na začátku nevím, jak moc je budu potřebovat v budoucnu a zda je to cena dobá nebo na nic. Takže se mi ještě nechce prodávat.