Trestající kámen a sejvovice, Grafika, NPC 4 velké problémy PS4/ HOUSE of GOD, SAVE DRING, GRAPHIC, NPC 4 BIG PROBLEMS PS4

Abych tedy vše shrnul. Při dělání questu trestající kámen v té části, kdy mám hledat Leška a Zmolu v mlýně. Tak nenajdu ani jednoho a to přesto, že vím, kde jsou. Je to prostě BUG. Po pár minutách běhání po mlýně mi hra napíše, že mám jít ohlásit informaci o kameni panu Divišovi. Takže jdu do kamenolomu, pak se vracím za mistrem kameníkem do kláštera, tam mu vše řeknu a pak teprve jdu za Divišem. Quest se v pořádku dokončí, jenomže nastává problém. Pokud chci jít po questu spát, tak tedy spím, pak se mám Jindřich probudit, jenomže hra do nekonečna načítá a já slyším okolní zvuky a nemůžu nic dělat. Tohle se děje i během questu. Všechno strašně dlouho načítá, když jíte, cestujete, čekáte. Ale hra se po pár minutách načte, ale když jdete spát, abyste hru uložili a doplnili spánek. Hra načítá do nekonečna… Po vypití sejvovice se hra neuloží… A ještě vám bugne hru tak, že všechny postavy stojí na místě a nemůžou se hýbat a v s nimi nemůžete mluvit. Prosím opravte tuhle chybu. Jo a taky, lepší načítání textur. A ještě líp vychytat tu grafiku. Jasně nemůžu se divit, když hraji na PS4, ale když to dokázali v Zaklínačovi 3, tak to dokážete taky. Zaklínač měl taky pár bugů, ale opravili je. Věřím, že vám se to povede také a pak hru klidně ohodnotím na 10/10. Zatím hodnotím na 7/10. Příběh je opravdu super, ale tohle člověka otravuje. A taky bych opravil styl boje, NPC až moc často tuší, kam ho chcete seknout anebo bodnout.

So to summarize everything. When doing a quest for punishment in the part where I want to find Leška and Zmol in the mill. So I will not find one, even though I know where they are. It’s just a BUG. After a few minutes of running around the mill, the game tells me that I have to report the stone information to Mr. Divis. I’m going to the quarry, then returning to the monastery behind the stonemason, telling him everything, and then I’m going to Divis. Quest is fine, but there is a problem. If I want to go after the quest to sleep, then I sleep, then I have to wake up Henry, but the game is infinitely loaded and I hear the sounds around and I can not do anything. This is happening during the quest. Everything is so awful long when you eat, you are traveling, you are waiting. But the game will load after a few minutes, but when you go to sleep, you will save the game and sleep. The game remains infinite … After drinking the game, the game will not be saved … And you still have a bug game so that all the characters are in place and you can not move and you can not talk to them. Please correct this bug. Yeah and so, better reading texture. And better to grab the graphics. I can not really wonder when I play PS4, but when they did it in Witcher 3, you can do it too. The witch had a few bugs, but they fixed it. I believe that you will be able to do this, and then I will surely rate the game on 10/10. So far i rate 7/10. The story is really cool, but this man is poisoning. And I would fix the style of the fight, the NPC too often knows where you want to cut it or stab it.

Mam uplne stejny problem :frowning:

EDIT: Mam dve ulozene pozice, kdy v prvni jsem zednikovy na leseni rekl, ze ho ztrestam, druhy kdy jsem ho nechal jit bez nasledku. V prvni pripade hra dal jede, uklada a NPC funguji ( i pres to ze ve mlyne nikdo neni a ona cast Q se ukonci sama )
Druhy pripad buguje NPC a dalsi progress.